|
Proprietăți tehnice
Arhitectură
| Tip de montaj: | REG |
Funcții
| Modul bus detașabil: | nu | |
| ||
| ||
| ||
Comenzi și indicatori
| Cu indicator LED: | da | |
| Led de semnalizare: | Da | |
| ||
| ||
| ||
| ||
| ||
Principalele caracteristici electrice
| Frecvenţă: | 50/60 Hz | |
| Curent nominal: | 4 mA |
Voltaj
| Tensiune auxiliară: | 230 V AC | |
| Tensiune de intrare: | 230 V AC | |
| Tensiune de funcționare bus: | 21…32 V DC |
Curent electric
| Consum curent bus (transfer de date): | < 2,3 mA |
Putere
| Variator pentru transformator convențional: | 300 VA | |
| Putere de iluminare becuri cu incandescenţă: | 900 W | |
| Transformatoare electrice: | 300 W |
Sursă de alimentare
| Tensiune de alimentare: | 230 V AC |
Dimensiuni
| Lățime dispozitiv montat pe șină (RMD): | 6 modules |
Becuri fluorescente de control
| Variator lămpi economice: | 60 W | |
| Lămpi florescente: | 210W |
Control LED
| Număr maxim de lămpi LED/CFL: | 15 | |
| Variator lămpi LED: | 60 W | |
| Variator 230 V lămpi LED: | 60 W | |
| Putere LED: | 210 W | |
| LED: | LED stare integrat în butonul de control manual |
Control incandescent
| 230 V lămpi cu incandescență și halogen: | 300 W |
Conexiune
| Diametrul conexiunii cu conductor flexibil: | 0,75 - 2,5 mm² | |
| Diametrul conexiunii cu conductor rigid: | 0,75 - 2,5 mm² | |
| Tipul sarcinii: | universal | |
| Secțiune transversală a conductorului (flexibil): | 0,75…2,5 mm² | |
| Secțiune transversală a conductorului (rigid): | 0,75…2,5 mm² | |
| Tip de conexiune: | QuickConnect | |
| ||
| ||
| ||
Setări
| Tipuri de configurare acceptate: | system | |
| ||
Echipament
| Tip dimmer: | universal | |
| Extensibilitate modulară: | nu | |
| ||
| ||
Utilizare
| Funcționare locală/funcționare manuală: | da |
Protecție
| Tip de protecţie IP: | IP20 | |
| Fără halogen: | nu | |
| ||
Condiții de utilizare
| Temperatură lucru: | -5…45 °C | |
| Temperatură depozitare/transport: | -20…70 °C |
Identificare
| Gamă produse: | TYA | |
| Linie principală proiectare: | instabus KNX/EIB |
*Sub rezerva modificărilor tehnice ulterioare